Persian Gulf
امروز ، ساعت 05:35

شرح وظایف مسئول دفتر فرماندار:
• پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آنان بدون ملاقات مقام یا سرپرست مربوط امکان پذیر است بر اساس خط مشی تعیین شده.
• تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با مقام یا سرپرست مربوط و تعیین وقت ملاقات برای آنان.
• انجام اقدامات لازم در زمینه برقراری ارتباط تلفنی مقام یا سرپرست مربوطه به داخل و خارج دستگاه محل خدمت و پاسخ به مکالمات تلفنی.
• تنظیم زمان جلسات و کمیسیون هایی که در دفتر مقام یا سرپرست مربوط تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات و یا افراد شرکت کننده در جلسه و پیگیری تصمیمات اخذ شده در صورت تکلیف.
• دریافت نامه ها،اوراق و پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در دفاتر اندیکاتور،اندیکس ویژه مقام یا سرپرست مربوطه.
• تفکیک و توزیع نامه ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد و واحد مربوطه و پیگیری کردن آنها.
• ابلاغ دستورات صادره مقام یا سرپرست مربوطه به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها.
















 تعداد اخبار: 1590 خبر
تصاویر گالری عکس: 714 عکس
بازدید امروز: 1468
بازدید دیروز: 1347
کل بازدیدکنندگان: 2080474
افراد آنلاین: 74







فید خبرها


© تمام حقوق این سایت برای فرمانداری بندرعباس محفوظ است.
طراحی و پیاده سازی: شرکت پژواک فناوری اطلاعات و ارتباطات
www.persiangulfbnd.ir | www.pgba.ir